Thursday, October 8, 2009

Senarai Syarikat di Johor

Latihan industri praktikal Advertising

Media Vista Solutions @ PenghuluCard merupakan Syarikat Percetakan, Pengiklanan dan Penerbitan (Juga tempat tempahan Kad Kahwin, PaperBag terunggul di Johor Bahru) menawarkan tempat untuk latihan industri (Praktikal) kepada pelajar yang bekaitan dengan bidang kami.

Pelajar-pelajar yang berminat (Perempuan) sila berhubung terus dengan pegawai kami:
Tel / Fax : 07-235 8344
Email : mediavistasolutions@yahoo.com.my
Alamat : No. 12 & 14, Jalan Persisiran Perling, Taman Perling, 81200 Johor Bahru, Johor Darul Ta'zim.


Latihan Industri Dari Mana2 Institusi Pengajian

Six Sigma Computer dan Electrikal merupakan Syarikat perkhidmatan internet, servis komputer, rangkaian komputer, jualan komputer dan pembangunan sistem (seperti php dan vb.net) menawarkan tempat untuk latihan industri (Praktikal) kepada pelajar yang bekaitan dengan bidang kami.

Pelajar-pelajar yang berminat (Perempuan / Lelaki) sila berhubung terus dengan pengurus kami:
Tel / Fax : 07-598 0531
Email : mhisha25@yahoo.com.my
Alamat : Lot G15,Ground Floor,Ioi Mall,Bandar Putra,Johor Bahru, Johor Darul Ta'zim.
six sigma: 013-7041584


Pengurus pemasaran diperlukan

pekerja diperlukan untuk operasi cawangan.
kelayakan :
-SPM dan ke atas
-berpengalaman dalam customer services digalakkan memohon
-seorang yang peramah ataupun riang
-petah berkata-kata
-lelaki dan perempuan
-umur 19-25 tahun
-fasih berbahasa inggeris suatu kelebihan
-pelajar praktikal digalakkan memohon

kelebihan
-tempat tinggal disediakan (optional)
-gaji : basic+komisyen+bonus syarikat
-latihan disediakan
-kemudahan asas disediakan

jika berminat, hubungi En. Firdaus: 013-2969672 atau e-mail : dodolmaharani@gmail.com
kemasukan segera, tempat terhad.


Pekerja IT diperlukan

jawatan kososng di muar.. kami memerlukan pekerja yang mahir dalam komputer.. pelajar praktikal, graduan menganggur, lepasan sekolah, dialu-alukan.. sila hubungi kami melalui e-mail dodolmaharani@gmail.com atau tel: 013-2969672


Practical Student Needed

Kami merupakan sebuah syarikat di Johor Bahru yang memasarkan produk berasaskan IT dan pengiklanan dengan ini mempelawa individu yang berkelayakan, dinamik dan berorientasikan pencapaian untuk mengisi kekosongan sebagai `Practical Student'

Sekiranya berminat, sila berhubung dengan En. Esma 013-338 4548 untuk menetapkan tarikh temuduga

Source : Mudah.com

5 comments:

DaYu M. SeLiM said...

Rancangan Keluarga Bestari Saidina Saidina Smart Family Programme) merupakan pusat latihan dan bimbingan keluarga yang menyeluruh dimana kami menyediakan perkhidmatan kemahiran keibubapaan, pendidikan awal kanak-kanak, pembangunan pelajar sekolah rendah, menengah serta institutsi pengajian tinggi tempatan dan antarabangsa.

Sukacita dimaklumkan bahawa kami, Saidina Smart Family Programme menawarkan penempatan pelajar-pelajar untuk latihan industri berkaitan dengan bidang-bidang yang berikut:
• Pendidikan Awal Kanak-Kanak
• Latihan dan Bimbingan
• Kaunseling dan Konsultansi
• Pemasaran dan Perhubungan Awam
• Multimedia dan Seni Reka Grafik
• Pentadbiran Perniagaan

Pelajar-pelajar yang berminat boleh menghubungi Encik Mohd Rafek (Pengurus Operasi) di talian 012 707 9596 untuk pertanyaan lanjut. Pelajar-pelajar yang ingin membuat latihan industri pada tahun 2009/2010 di Saidina Smart Family Programme disarankan untuk mengirimkan resume ke syarikat kami, No 9-01, Jalan Molek 1/8, Taman Molek, 81100, Johor Bahru, Johor atau emelkan ke saidina_smart@yahoo.com.

DaYu M. SeLiM said...

Rancangan Keluarga Bestari (Saidina Saidina Smart Family Programme) merupakan pusat latihan dan bimbingan keluarga yang menyeluruh dimana kami menyediakan perkhidmatan kemahiran keibubapaan, pendidikan awal kanak-kanak, pembangunan pelajar sekolah rendah, menengah serta institutsi pengajian tinggi tempatan dan antarabangsa.

Sukacita dimaklumkan bahawa kami, Saidina Smart Family Programme menawarkan penempatan pelajar-pelajar untuk latihan industri berkaitan dengan bidang-bidang yang berikut:
• Pendidikan Awal Kanak-Kanak
• Latihan dan Bimbingan
• Kaunseling dan Konsultansi
• Pemasaran dan Perhubungan Awam
• Multimedia dan Seni Reka Grafik
• Pentadbiran Perniagaan

Pelajar-pelajar yang berminat boleh menghubungi Encik Mohd Rafek (Pengurus Operasi) di talian 017 2668889 untuk pertanyaan lanjut. Pelajar-pelajar yang ingin membuat latihan industri pada tahun 2011/2012 di Saidina Smart Family Programme disarankan untuk mengirimkan resume ke syarikat kami, No 9-01, Jalan Molek 1/8, Taman Molek, 81100, Johor Bahru, Johor atau emelkan ke info@saidinasmart.com atau ke rafek@saidinasmart.com.

pelesit budiman said...

mencari kerja kosong..selain dari industri kilang....mahu mencari pengalaman baru dari bidang berlainan....

echa_manda said...

saya aisyah ,pelajar kolej dalam kursus bisness.agak-agak kos saya sesuai tak dengan kos yang encik senaraikan.kebetulan rumah saya ditaman rinting jadi senang saya nak buat practical.

Unknown said...

saye ahmad muzakir ,saye pelajar dalam pengurusan perniagaan .Saye ingin mencari tmpat praktikal .Jika sesiapa ada tmpat kekosongan bole hubungi saye no 0142802654 atau email kepada saye muzahmad47@gmail.com